czwartek, 4 września 2014

Nagroda za miesięczną aktywność- sierpień

Dzisiaj zawitał do mnie kurier, byłam nieco zdziwiona ponieważ nie zamawiałam ostatnio niczego, ale paczkę przyjęłam. Okazało się, że to portal ofeminin.pl w tym miesiącu sam z siebie, bez proszenia się wysłał nagrodę za aktywność :D

Niestety, paczka okazała się owocna w duplikat z zeszłego miesiąca...




Po raz kolejny dostałam krem antycellulitowy z Ziaji- jak pisałam kilka postów wcześniej, balsam jest beznadziejny, więc pewnie trafi do kosza, albo znajdzie miejsce głęboko w szafce.

Kolejną powtórką jest film- facet (nie)potrzebny od zaraz

Reszta obfitowała w nowości i są to nawet interesujące propozycje:

Żel pod prysznic Original Source o zapachu ananasa- fajnie, lubię tę markę a żele o owocowych zapachach zawsze są w mojej łazience mile widziane.

Olejek do kąpieli Bielenda- miałam kupić sobie jakiś olejek do kąpieli dlatego ta pozycja cieszy mnie najbardziej. Niestety opakowanie jest mocno porysowane, nie widać tego na zdjęciu, ale na żywo wygląda jak wyciągnięty z pobojowiska...

Kolejnym produktem jest peeling do ciała z tej samej serii co balsam. Ziaja multi modeling energetyzujący peeling do ciała 

Oraz na koniec książka, która jak zwykle nie trafiła w moje gusta. Może wydam ją mamie albo przyjaciółce.

Ogólnie paczkę oceniam 5/10. Gdyby nie te powtórki byłoby lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz