czwartek, 18 września 2014

Shinybox wrzesień 2014 i beGlossy wrzesień 2014

Ehhh i po wakacjach... :) Opalona, zregenerowana ale czy wypoczęta...? :D Wróciłam wczoraj z wakacji, było cudownie, ale teraz pora wracać do rzeczywistości :)

We wtorek otrzymałam pierwsze z pudełek- beGlossy, niestety moja mama dorwała się do niego i cała procedura rozrywania i otwierania pudełka mnie ominął... Ponieważ, dostałam je jako pierwsze to właśnie od niego zacznę:

Czas dla urody, taką nawę otrzymał wrześniowy box. Szata graficzna powróciła do dawnego wyglądu i w tym miesiącu pudełko jest różowe ( szkoda... osobiście lubię jak pudełka mają różną szatę, można je lepiej wykorzystać i nie myli i się co w którym jest). 




 Zajrzyjmy co znalazłam u siebie:







1. Bee Pure Serum Bee Venom, otrzymałyśmy miniaturkę 3ml, wartość produktu pełnowymiarowego to 209zł/30ml,


2. Benefit Krem pod oczy It’s potent!, miniaturka 3g, wartość produktu pełnowymiarowego 129zł/14g,  

3. Isis-pharma Peeling Glyco-A 12%, miniaturka 12ml, wartość produktu pełnowymiarowego 85zł/30ml,

4. Pantene Pro-V Błyskawiczny tonik wzmacniający, produkt pełnowymiarowy 21,99zł/95ml

5. Yves Rocher Wydłużający tusz do rzęs 360, pełen produkt, 42zł/8ml

6. Redblocker krem na dzień do skóry naczynkowej, produkt pełnowymiarowy 28zł/50ml  


Pudełko w tym miesiącu spodobało mi się, chętnie przetestuję każdy produkt. Szczególnie spodobał mi się krem do skóry naczynkowej, mam dość spory problem z pękającymi naczynkami więc z pewnością spróbuję jak działa. Poza tym bardzo podobają mi się opakowania miniatur, zawsze lepiej wyglądają ładne zgrabne słoiczki niż zwykła saszetka.

ocena: 7/10















Czas na Shinybox:












1. BIOLIQ, Regenerujący krem do rąk i paznokci 15zł/50 ml

2. BALNEOKOSMETYKI, Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała  28zł/200ml

3. BALNEOKOSMETYKI, Szampon do włosów przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy 28zł/200ml

 4. GRASHKA, Korektor cieni pod oczami 21zł - produkt pełnowymiarowy

5. ETRE BELLE, Mascara Lash X-Press & Hyaluronic 100zł- produkt pełnowymiarowy

Dodatkowo dostałam próbki kremów... szkoda, że tych samych co w poprzednich edycjach...

Ocena: 5/10

Z całego pudełka podoba mi się jedynie krem do rąk oraz korektor, tusz do rzęs wykorzystam ale szkoda, że oba pudełka zawierały tusze. 
 


Niestety ani w beGlossy ani w Shinybox nie udało mi się wylosować produktów dodatkowych, znowu... 


A co wy sądzicie o pudełkach?  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz