czwartek, 21 sierpnia 2014

Moja wymarzona toaletka Malm już zagościła u mnie :)

Na pomysł wpadłam dość dawno temu ale jako, że ciągle coś mi wypadało, brakowało mi finansów na spełnienie mojej fantazji. Jednak postanowiłam, że stopniowo zacznę je realizować. Tak oto z dnia na dzień pojechałam do Ikei i kupiłam toaletkę!! :D Wymagało to wielu działań, ponieważ ostatni remont w pokoju robiłam dobre kilka lat temu. Skręciłam toaletkę i jakoś tak wyszło bez polotu...








Wymarzyłam sobie lustro nad nią i musiałam zdjąć półkę, okazało się, że wcześniej nie pomalowałam pod nią ściany... Musiałam więc pomalować pokój. Jako, że cały remont zawsze robiłam sama, efekty możecie podziwiać na obrazku powyżej... Wyglądało to strasznie ( wcześniej ściana była zakryta przez biurko i nie było widać niedoskonałości ) Zatem postanowiłam odmalować pokój. Wybór padł na kolor szary :)

Tak prezentuje się obecnie:





Przede mną jeszcze wiele do zrobienia aby wyglądało to tak jak mi się marzy ale zawsze jestem już o krok bliżej. Planuję dokupić duże białe lustro, kilka pudełek do przechowywania, lampkę, jakiś ładny taboret oraz biały dywan z długim włosiem. Zostaje jeszcze kilka dodatków na wierzch - m.in pojemniki na pędzle i resztę kosmetyków. Daleka droga jeszcze przede mną, ponieważ wszystko wymaga nakładu pieniężnego, a jak już wcześniej wspominałam wciąż zbieram na wakacje we wrześniu i póki co muszę cieszyć się z tego co już zrobiłam :)

Oczywiście podzielę się z wami efektem końcowym :)

8 komentarzy:

  1. śni mi się po nocach toaletka ale pokoik mam raczej ograniczony ;p
    może kiedyś się dorobię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie większa ale jestem prze szczęśliwa, że ją mam :) Chociaż jeszcze wiele jej brakuje to już bliżej niż dalej :) Tobie na pewno też się uda spełnić sen w rzeczywistość :)

      Usuń
  2. Na pewno w przyszłości będę miała toaletkę. Jestem ciekawa efektów końcowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać końca, tylko pieniądze mnie ograniczają... :/

      Usuń
  3. Toaletka cudowna :3 Sama bym taką chciała i pewnie już na przyszły rok przy remoncie całego pokoju sobie taką sprawię. Jest cudowna. Co do koloru pokoju ja też się na taki czaję ale na bardziej jasny. Szary kolor bardzo by mnie przytłaczał :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściana przy której stoi toaletka jest akurat w ciemniejszym kolorze, reszta ścian jest w jasnym szarym. Też nie byłam przekonana co do tego koloru ale teraz jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa toaletka :) ja mam z IKEA białą i jest równie piękna jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje tylko lustra i miejsce wygląda w pełni jak toaletka ;) Kocham toaletki, zawsze mi się marzyła i ostatnio zrealizowałam marzenie i toaletka zawitała w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń