wtorek, 5 sierpnia 2014

Pierre Rene cień do powiek




 Ostatnio pisałam wam o moim nowym nabytku. Zazwyczaj nie używałam jasnych cieni do powiek, ponieważ uwielbiam ciemne makijaże. Jednak ostatnio postanowiłam, podszkolić swoje umiejętności makijażowe nie tylko te ciemne ale i te bardziej delikatne :)



 Wszędzie szukałam cienia, który byłby mocno napigmentowany i byłby widoczny na powiece. Przyznam, że cień ten spełnił moje oczekiwania :)









Cień ma piękny kolor, który wyraźnie zaznacza się na powiece, dzięki czemu makijaż jest bardziej widoczny na powiece.  Co więcej jestem nim zachwycona również dlatego, że większość cieni roluje mi się na powiece, ten trzyma się aż do wieczora, byłam bardzo zaskoczona ponieważ inne cienie nawet pod bazą rolują mi się i muszę poprawiać makijaż. 


Jednak... jest małe ale!

Cień niestety mocno się osypuje podczas aplikacji,  jako, że jest to jasny kolor nie stanowi to dla mnie większego problemu, gorzej byłoby gdyby cień był w kolorze ciemnym.

2 komentarze:

  1. Jasny cień zawsze potrzebny :) Sama malowałam się wyłącznie bardzo ciemno i nie kupowałam nigdy jasnych cieni. Ale taki jasny jest świetny jako dodatek do smoky eye albo po prostu do czarnej liner-owej krechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się zastanawiam jak ja mogłam tyle lat żyć bez takiego kosmetyku :p

      Usuń