niedziela, 17 sierpnia 2014

Odżywka Nivea odbudowująca long repair

Udało mi się dostać do testowania odżywki Nivea, nie zależało mi na dostaniu się do testowania tego kosmetyku, ponieważ już dawno temu przestałam kupować sklepowe odżywki. Uważam, że są niewarte pieniędzy i są kompletnie nieskuteczne. Ale jako, że dostałam ją, postanowiłam sprawdzić jej działanie. 


Pierwszą rzeczą jaka rzuciła mi się w oczy był alkohol w składzie...
Jednak nałożyłam ją na włosy i zdziwiłam się ponieważ moje włosy zrobiły się bardzo miękkie i wygładzone.
Pomyślałam, że poczekam z oceną aż włosy wyschną i tu również pozytywnie mnie zaskoczyła.
Włosy były sypkie, miękkie, gładkie i nawilżone. Kolejną rzeczą jest zapach, słodki, delikatny, przyjemny. Utrzymuje się na włosach  kilka dni, szczególnie jeśli włosy są związane w koczek lub kucyk- po zdjęciu kitki, włosy "rozsiewają" piękny delikatny zapach nawet po 2 dniach.
Ogólnie : 
polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz