niedziela, 17 sierpnia 2014

Tao Tao słodko- pikantny sos chilli testmetoo.pl











































Wśród 1000 osób zostałam rozlosowana do testu sosu Tao Tao. Produkty te są mi bardzo dobrze znane ponieważ uwielbiam kuchnię chińską oraz tajską, dlatego kiedy dowiedziałam się, że wybrali mnie do testów bardzo się ucieszyłam. Mimo iż wcześniej miałam już okazję próbować tego wariantu smakowego miło było sobie odświeżyć pamięć i ugotować coś pysznego dla rodzinki. 

Moim daniem do którego użyłam sosu był makaron z warzywami po chińsku.

Sos jest pikantny tak jak sama nazwa na ulotce wskazuje, dlatego trzeba uważać z jego ilością, jednak dla osób lubiących pikantne jedzenie będzie on wspaniałym dodatkiem. Do ulotki dołączonej z produktem dostałam również ulotkę z kilkoma przepisami. Sos sprawdzi się doskonale zarówno do kuchni chińskiej jak i do zwykłych potraw zamiast ketchupu, musztardy czy majonezu. 

A wy miałyście już okazję spróbować sosów Tao Tao? Co o nich sądzicie?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, nie wyobrażam sobie "chińszczyzny" bez tych sosów :)

      Usuń