czwartek, 2 kwietnia 2015

The Body Shop Smoky Poppy- masło do ciała

Postanowiłam dziś dodać jeszcze jeden post dla tych, którzy byli zawiedzeni brakiem masełka TBS w swoim Shinyboxie.


Przede wszystkim zacznę od tego, nie miałam wcześniej przyjemności trzymać w ręku produktów The Body Shop, dlatego kiedy pojawiło się w moim pudełku masło tej marki byłam zadowolona. Później okazało się, że jestem jedną z nielicznych szczęściar ponieważ dostałam "lepsze" pudełko. Zaskoczona tą nowiną, postanowiłam przetestować to "cudo", o które dziewczyny prawie się zabijały na fb. ;) 


"Smoky Poppy to seria nawilżających kosmetyków do ciała z oleistym ekstraktem z maków. Kwiaty na potrzeby TBS są ręcznie zbierane w rejonie Ankary w Turcji. Na kwitnące maki na polach i w ogródkach musimy jeszcze trochę poczekać, ale jeśli lubicie te kwiaty o delikatnych, czerwonych płatkach, wypróbujcie choćby jeden z preparatów z Smoky Poppy."
                                                      http://www.snobka.pl/artykul/linia-tygodnia-smoky-poppy-the-body-shop-21002







Teraz, was uspokoję, dla mnie osobiście to masełko jest jedną wielką klapą!!! Jego cena wynosi 69 zł (!!!!!!!) Jego działanie? Właściwie to żadne, kilka razy wysmarowałam się tym "cudem" i musiałam od razu wracać pod prysznic bo zapach jest nie do zniesienia!! ŚMIERDZI!! Jest duszący, przytłaczający i nawet mój facet stwierdził, że jest źle( nigdy żaden z moich balsamów go nie drażnił)

Mogę Was uspokoić. Nie warto go kupować i żałować, że się nie dostało go w SB :)
Oczywiście jest to moja opinia, a gusta są różne :)


Dajcie znać jak Wam się sprawdza to masło do ciała :)

12 komentarzy:

  1. Nie dałabym takiej sumy za masło... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie :) no chyba, że byłby taki rewelacyjny i absolutnie działałby cuda :)

      Usuń
    2. Ja tez nie :) no chyba, że byłby taki rewelacyjny i absolutnie działałby cuda :)

      Usuń
  2. Mam przygotowaną już recenzję tego masła, ale moce zdanie na jego temat jest całkowicie odmienne, trzeba jednak przyznać, że ta linia zapachowa jest kontrowersyjna i nie każdemu przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat go nie dostałam w SB dostałam żel z fm i chyba nie żałuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaluj. Przez zapach nie jestem w stanie sprawdzić czy dobrze działa na skórę :/

      Usuń
    2. Nie zaluj. Przez zapach nie jestem w stanie sprawdzić czy dobrze działa na skórę :/

      Usuń
  4. ja miałam w pudełku i sie zakochałam <3 uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego masła do ciała i jakoś chyba nie zamierzam mieć ;D
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nic specjalnego. Może gdyby zmienić zapach mogłabym go polubić, ale niestety dyskwalifikuje go to :/

      Usuń
  6. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń