niedziela, 24 maja 2015

Zwykly lakier pod hybryde

Hej!

Ostatnio nazbierało mo się dość sporo lakierów do paznokci, mimo iż od dłuższego czasu używam hybryd. Postanowiłam poszukać możliwości stosowania zwykłego lakieru pod baza hybrydowa. Niestety internet na ten temat milczy... Znalazłam jednak jeden artykuł (NNiestety zabijcie mnie nie potrafię go znowu odszukać ), w którym dziewczyna twierdzi, że można zwykły lakier zamienić w hybrydowy 😵 Postanowiłam przetestować patent. 

Nakładamy baze

Wybieramy kolor lakieru.

Ja użyłam folii po zlotych tatuazach. Wylewamy 2 krople lakieru, 3 krople bazy. Pędzelkiem do żeli mieszamy i nakładamy na paznokcie. Wkładamy do lampy. Jeśli krycie nas nie zadowala to nakładamy kolejna warstwę. Znów utwardzamy I nakładamy znów bazę. Przemywamy cleanerem i włala!! :D:D  trwałość jest dokładnie taka sama jak tradycyjna hybryda jedynie zmienia się delikatnie odcień. Nie dodałam zdjęć ponieważ obecnie mam na pazurach efekt syrenki i są zrobione na lapu capu i aż wstyd się chwalić. Poza tym nie widać koloru pod pyłkiem.

Z łososiowego koloru wyszedl mi mleczno brzoskwioniowy.



18 komentarzy:

  1. wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie widać z bliska. ::p musze je poprawić tak to jest jak się nie ma za dużo czasu ;)

      Usuń
    2. Bo nie widać z bliska. ::p musze je poprawić tak to jest jak się nie ma za dużo czasu ;)

      Usuń
  2. ładny efekt :)
    martynatesuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. więcej bazy niż lakieru;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zauważyłam że większa ilość bazy lepiej "wiąże" lakier z hybryda :)

      Usuń
    2. tak zauważyłam że większa ilość bazy lepiej "wiąże" lakier z hybryda :)

      Usuń
  4. No proszę, ja bym chyba na to nie wpadła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba matka wynalazców :D jak przetestujesz daj znać czy się u Ciebie tez sprawdza :)

      Usuń
    2. Potrzeba matka wynalazców :D jak przetestujesz daj znać czy się u Ciebie tez sprawdza :)

      Usuń
  5. Też ostatnio używam hybryd a zwykłych lakierów tylko do zdobień . Może kiedyś jednak przetestuję ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był to czysty eksperyment i chyba udany bo paznokcie trzymają mi się juz 2 tydzień i nie widzę różnicy. Jutro może będę testować z czerwonym lakierem. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
    2. Był to czysty eksperyment i chyba udany bo paznokcie trzymają mi się juz 2 tydzień i nie widzę różnicy. Jutro może będę testować z czerwonym lakierem. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
    3. ciekawa jestem jakie będą efekty dalszych testów :)

      Usuń
  6. Kurde, ja myślałam kiedyś, żeby lakier z żelem przezroczystym pomieszać. W sumie też mogłoby wypalić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałam Twoją metodę ale nie zadowoliło mnie krycie takiego mieszanego lakieru. Musiała bym nałożyć z 10 warstw aby uzyskać taki kolor jaki chciałam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie chodziło Ci o ten post http://sylvestrra.blogspot.com/2015/05/manicure-hybrydowy-zwyky-lakier-pod.html :) Cieszę się, że próbujecie :)

    OdpowiedzUsuń