środa, 3 września 2014

Sothys Teint satiné podkład

Udało mi się dostać do testowania podkładu Sothys Teint Satine. Dziś przybliżę Wam co nie co na jego temat :)







Podkład odmładzający Sothys Teint satiné to obietnica satynowo gładkiej skóry!

Komfortowa, jedwabista konsystencja podkładu pozostawia skórę wygładzoną i wyraźnie młodszą. Składniki aktywne pochodzące z odmładzającej, kosmeceutycznej linii [C] Collagene Hyaluronique sprawiają, że skóra staje się młodsza i gładsza.

Aż 95% kobiet używających podkładu Sothys Teint satiné
zauważyło poprawę stanu skóry min. wygładzenie głębokich zmarszczek.



Kiedy dostałam paczkę od razu zabrałam się za odpakowywanie. Podkład zamknięty był w czarne pudełeczko. Po dalszych przeszukiwaniach moim oczom ukazała się buteleczka, od razu się przeraziłam ponieważ nie lubię podkładów w szklanych opakowaniach. Również fakt, że posiada pompkę jest dla mnie trochę zniechęcający. Zazwyczaj na dnie osadza się sporo podkładu, którego nie można później wydobyć i tak dużo produktu ląduje, niewykorzystana w koszu. 
Akurat wieczorem wychodziłam na miasto dlatego miałam okazję od razu przetestować podkład na buzi. 

Pierwszą rzeczą jaką zauważyłam jest jego gęstość. Podkład jest bardzo gęsty, mięsisty, od razu pomyślałam, że będzie bardziej odpowiedni zimą. Jednak okazało się, że na buzi doskonale się rozprowadza i stapia się ze skórą, a jego "ciężar" znika. Kolejną rzeczą, która jest zdecydowanie na plus jest zapach. Pachnie cudownie. Zapach zostaje na skórze przez cały dzień, raz po raz dociera do nosa. Mój chłopak stwierdził, że buzia pachnie cudownie i zauważyłam, że często podchodzi i zaciąga się tym zapachem :D

Trzecia rzecz, która działa na plus jest jego działanie. Wygładza buzię, płytkie zmarszczki są wypełnione jednak nie pozostawia przy tym efektu maski. Skóra staje się miękka, delikatna, gładka.



Stosuję go od tygodnia i zauważyłam, że moja skóra jest gładsza i bardziej miękka, wydaje mi się również, że kilka płytszych zmarszczek zniknęło... Może to tylko wrażenie ale widzę poprawę. Mam nadzieję, że efekt z czasem będzie się pogłębiał :)
 
 
Ogólnie jestem nim zachwycona i jeśli będzie mnie stać na niego to z całą pewnością kupię go.

2 komentarze:

  1. Wydaje się być świetny. Akurat jestem na kupnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny. Ja jestem z niego bardzo zadowolona

      Usuń