poniedziałek, 8 czerwca 2015

Trnd.pl projekt Zalando

Hej Kochani!!

Miło mi zakomunikować Wam, że dostałam się do projektu Zalando oraz trnd.pl!

W paczce dostałam 25 kuponów z 20 % zniżką dla znajomych oraz 75 kuponów ze zniżką 15 % do wykorzystania na Zalando.pl. Dla siebie otrzymałam bon o wartości 100 zł!

Paczke otrzymałam przed długim weekendem, jednak wyjazd trochę opóźnił wpis i pracę ambasadorki. Dziś zabrałam się za wręczanie zniżek i raportowanie. Chciałabym też dzisiaj wykorzystać swój bon :D 






























Może któraś z Was też się dostała do projektu? Dajcie znać co sądzicie o takich akcjach :)



4 komentarze:

  1. Fajna akcja, ja również się dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Koleżanki juz zacierają ręce na kupony :D

      Usuń
  2. Gratuluję, świetna akcja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Akcja genialna, bardzo trafiona reklama :)

      Usuń