czwartek, 11 czerwca 2015

trnd.pl projekt Zalando

Hej! 

Właśnie odebrałam paczkę z zalando.pl!

Jak wspominałam w poprzednim poście, udało mi się zakwalifikować do projektu trnd.pl - zalando.pl

Dostałam bon o wartości 100 zł do wykorzystania właśnie w tym internetowym sklepie. Oczywiście nie wytrzymałam za długo i zdecydowałam się na zakup 2 rzeczy. Do wypłaty jeszcze daleko ( dostaje pieniążki 15 dnia miesiąca), a że jestem niecierpliwa, wykorzystałam bon wcześniej.


Kupiłam bluzkę TWINTIP  
oraz majtki (2szt). Teraz trochę żałuję ponieważ znalazłam jeszcze jedną fajną bluzkę, która była w promocji i spokojnie bon wystarczyłby na zakup obu. No ale cóż, mówi sie trudno... Przedmioty zamówiłam w poniedziałek, natomiast paczka doszła wczoraj. Niestety nie było mnie już w pracy, więc paczke odebrałam dopiero dzisiaj.





























Bluzka jest wykonana z bardzo miękkiego materiału, jak dla mnie rewelacja- jeszcze bardziej zaczynam żałować, że nie zamówiłam jeszcze drugiej :(


Tak czy inaczej zerknęłam na firmę TWINTIP i znalazłam masę ciekawych rzeczy :

sukienka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz