poniedziałek, 30 czerwca 2014

Współpraca z hurtownią kosmetyczną Allepaznokcie

Udało mi się nawiązać współpracę z hurtownią kosmetyczną http://www.allepaznokcie.pl/ . Dzisiaj otrzymałam od nich paczkę. Ale zanim dojdę do tego co zawierała, opiszę jak do tego doszło. Otóż postanowiłam napisać do tej firmy maila z zapytaniem odnośnie współpracy. Nie spodziewałam się żadnego odzewu, ponieważ mój blog jest dość świeży i dopiero się rozkręca. Zostałam poproszona o wybranie sobie produktów, które chciałabym otrzymać. Nie chciałam być zachłanna i wybrałam tylko 3 pozycje. Ponieważ moja skrzynka do zdobienia paznokci pęka w szwach ( kiedyś zapewne dodam o tym post :) ) wielu pozycji w niej nie brakowało. Postanowiłam dobrać lakiery oraz ozdoby, których jeszcze nie testowałam. Na mojej liście życzeń znalazł się lakier termiczny (jedyna zgodna pozycja z moją wish listą), naklejki typu minx oraz washitape. Tyle tytułem wstępu. Otworzyłam przesyłkę a w środku ujrzałam zupełnie inne produkty, niż te które chciałam- poza lakierem termicznym. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że zostałam poproszona o dokonanie wyboru rzeczy, które chcę przetestować.Wolałabym dostać chociaż jeden przedmiot z listy ale ten, który wybrałam. Niestety firma nie trafiła w mój gust i oto co dostałam :


 Lakier termiczny nr 05


 oraz naklejki typu minx 

 Naklejek jeszcze nie zdążyłam przetestować, pewnie zrobię to w weekend natomiast lakier na paznokciach wygląda tak:


Efekt przy jednej warstwie


Efekt przy dość grubej 2 warstwie


Jak widać na zdjęciu nawet przy dwóch warstwach paznokieć nadal spod lakieru prześwituje. Natomiast jeśli chodzi  jego termiczne wartości nie jestem w stanie uchwycić koloru żadnym dostępnym mi aparatem, muszę sprawdzić przy kolejnej warstwie może uda mi się dodać zdjęcie z efektem. Lakier z lawendowego zmienia się na odcień lekko wpadający w róż.  Szkoda, że jest to jedyna pozycja, którą chciałam i otrzymałam. Dlatego nie mogę się wypowiedzieć w 100% negatywnie o współpracy, być może nie było dostępnego wzoru naklejek ale od czego jest komunikacja :)


Zapraszam wszystkich do odwiedzenia strony www.allepaznokcie.pl może znajdziecie coś dla siebie :)

4 komentarze:

  1. Lakier termiczny podobno należy nałożyć 3 cienkimi warstwami, dla uzyskania dobrego efektu. Tak przynajmniej piszą. Też go chciałam, a nie dostałam i jak widzę, nie mam czego żałować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem troszkę trzeba się naszukać, aby znaleźć najkorzystniejszą ofertę, jeśli mowa o współpracy z hurtownią. Kolejną kwestią jest też to, że warto znaleźć hurtownię, która będzie dostarczała potrzebnych mebli fryzjerskich. Szczegóły możecie znaleźć na stronie https://modnakaja.pl Moim zdaniem to świetna sprawa, aby sięgać po najkorzystniejsze oferty.

    OdpowiedzUsuń