niedziela, 29 czerwca 2014

Kampania Alweys Ultra

Miło mi poinformować, że dostałam się do kolejnej kampanii.Tym razem będzie to projekt podpasek Always Ultra.


Do własnego użytku otrzymamy :

• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal – 10 szt.

• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 7 szt.

• Przewodnik projektu - informacje o projekcie trnd, który zawiera prezentację nowych podpasek Always Ultra oraz wiele inspirujących pomysłów, pomocnych w komunikacji z koleżankami.

• Książeczka „Twoje badanie opinii”.

Do podarowania otrzymamy:

• 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal - 10 szt.

• 2 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night - 14 szt.

• 12 saszetek Always.

• 12 satynowych wstążeczek.

• 12 ulotek Always.

Przyznam szczerze, że nie chciałam dostać się do tego projektu. Sama podpasek nie używam, moje koleżanki też w większości wolą tampony, napisałam o tym otwarcie ale najwyraźniej nikt tego nie czyta. Zastanawia mnie zatem w jaki sposób wybierane są osoby do projektu...Ale to już chyba sprawa na inny post :) Mimo to wywiążę z powierzonego mi zadania i przetestuję oraz rozdam próbki tym koleżanką, które będą chętne do testów :) Opinia już wkrótce.

3 komentarze:

  1. Za to ja chciałam się dostać, a mi odmówili. Też się czasami zastanawiam, jak wybierają testerów. Fajnie, że się dostałaś. :) Zawsze lepiej mieć, niż nie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być cierpliwym, ja na streetcom musiałam czekać ponad rok na pierwszą kampanię a teraz leci jedna za drugą, nawet do mnie dzwonią z podziękowaniami :D pewnie do każdego dzwonią, ale zawsze milej się robi, kiedy wiesz, że Twoja praca jest doceniana

      Usuń
  2. Jak na razie udało mi się dostać tylko do Bepanthenu. :)

    OdpowiedzUsuń