środa, 25 czerwca 2014

Ofeminin.pl nagroda za aktywność czerwiec 2014

Udało mi się w tym miesiącu zdobyć nagrodę za aktywność. Oto co otrzymałam od portalu ofeminin.pl


Książka : Żona inkwizytora, zostawię ją sobie na wakacje za granicą także opinia będzie dopiero w połowie września :)

Film na dvd :  Perfekcjonista. Film chętnie bym obejrzała, niestety moje dvd zaginęło w akcji dawno temu.

Olej arganowy Eveline do włosów 8w1 :  Olejek ma formę sprayu, który rozpylamy na dłonie, rozcieramy i wmasowujemy w końcówki włosów. Zapach jest raczej kiepski, lubię kiedy kosmetyki pięknie pachną, tym bardziej te do włosów. Do działania również mam zastrzeżenia. Spodziewałam się lepszego efektu. Odniosłam wrażenie, że olejek bardziej wysuszył mi końcówki, dlatego odstawiłam go na półkę i czeka na lepsze dni. 

Serum Yes to Bluberries, serum do twarzy:  Strasznie się ucieszyłam z tego kremu ponieważ ostatnio pojawiły mi się nieestetyczne zmarszczki pod oczami i myślałam o kupnie jakiegoś kremu... niestety... krem albo jest przeterminowany albo jakiś trafiony ponieważ strasznie śmierdzi, co prawda data na opakowaniu wskazuje styczeń 2014, nie mogłam znaleźć dokładnej informacji czy jest to data produkcji czy data ważności. Bałam się nałożyć go na twarz ponieważ miał dziwny kolor oraz konsystencję. Postanowiła  nie ryzykować i krem wylądował w śmietniku. Napisałam do redakcji ofeminin.pl aby Panie sprawdzały dokładniej datę ważności produktów, które wysyłają.




Podkład Pharmaceris:  Tutaj daję ogromnego plusa, bo podkład jest fantastyczny, lekki, ma delikatną pudrową konsystencję, szybko wtapia się w skórę, w dodatku dobrano idealny odcień do mojej cery. Ma poręczną pompkę dzięki, której dozuje się idealną ilość . Długo utrzymuje się na skórze, nie warzy się, ma przyjemny zapach.

Cień do powiek Kobo:  . Kolor : perłowy brąz, ma dość twardą konsystencje i trzeba nakładać go kilka razy żeby uzyskać fajny efekt. Mam zastrzeżenia co do jakości, niestety cień załamuje się na powiece po godzinie, jednak nie narzekam bo z całą pewnością go zużyję. Często używam cieni w tych kolorach więc zostanie dobrze spożytkowany :)

3 komentarze:

  1. Niby dobrze, że wszyscy dostają od nich coś innego, ale mogliby trochę bardziej się przyłożyć. Mi wysłali balsam intensywnie wyszczuplający, jak ja podobno strasznie chuda jestem :P Odpisali Ci w sprawie przeterminowanego kremu? Zazwyczaj jest to data ważności, a nie produkcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak odpisali, że bardzo żałują i że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, zobaczmy co w tym miesiącu przyślą ;) Wydaje mi się, że zawartość jest uzależniona od miejsca w rankingu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, ale nic z tym nie zrobią? Nawet tego samego kremu Ci nie doślą, tylko nie przeterminowanego? A powinni. Nie wiem czy od miejsca, Pasjonata pisała mi co dostała, miała pierwsze miejsce, ale nie miała jakichś dużo lepszych rzeczy. Film nie wiem jaki, książkę kucharską, jakiś krem, korektor zmarszczek, odżywkę do włosów i płyn do demakijażu oczu. Więc chyba wszyscy dostają film, książkę i 4 kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń