wtorek, 24 czerwca 2014

Pierwszy shinybox już u mnie!!!


Tak jak wspomniałam wcześniej bloga prowadziłąm pod tym adresem:
recenzjeani.blox.pl
Postanowiłam jednak przenieść ten post ponieważ wciąż emocje związane z tym pudełeczkiem pozostają żywe.

Pierwsze pudełko Sinybox mam już u siebie , pierwsze emocje już opadły dlatego zabieram się za recenzję.
Przede wszystkim muszę powiedzieć , że jestem z pudełka w 80% zadowolona ale też trochę rozczarowana. Po pierwsze , ie wiem czemu zawsze mi się wydawało , że te pudełka są większe , coś w deseń pudełka po butach, a tu taki szok :D pudełko jest o jakąś połowę mniejsze.
W środku znalazłam kilka fajnych produktów ale i też dwa , które moim zdaniem są nie do zaakceptowania ...
Dezodorant Dove... SERIO? widziałam , że w poprzednich edycjach pudełek znalazły się już takie dezodoranty ale nie sądziłam , że dorzucą to do urodzinowego pudełka . Gdyby to było zwykłe , nie urodzinowe pudełko mogłabym to przełknąć ale nie tym razem, każdy spodziewa się po pudełku czegoś wyjątkowego...
Na szczęście dalej jest tylko lepiej , fakt , że produkt na komary nie pociesza ale jako gratis jestem w stanie wybaczyć , pewnie się zużyje .
Ale jedźmy dalej.

Organiqe she buttel PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY , peeling solny . Produkt pełnowymiarowy. Ma dziwny trochę męski zapach ale za to konsystencja jest dość ciekawa bo leista , powinien być zatem wydajny. 200g - 40zł
Idziemy dalej

Maska kolagenowa Estre Belle 50ml 131zł my otrzymałyśmy 15ml.
Marion Serum do włosów narażonych na działanie wysokich temperatur. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 30 ml - 10zł

Na koniec zostawiłam najlepsze :
SYIS Gąbka do makijażu Make-up blender PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 50zł 
 
Poza tym dostałyśmy próbki formy Sylveco , najbardziej cieszy mnie pomadka ochronna, mam wiecznie spierzchnięte usta a na lato i tak chciałam kupić jakąś pomadkę :)
Mam nadzieję , że moja recenzja była pomocna dajcie znać czy wam się podoba pudełko i czy może dostałyście coś więcej niż ja :)

2 komentarze:

  1. Zawsze się zastanawiałam, czy naprawdę się to opłaca. Jakoś wolę wiedzieć dokładnie co kupuję. Nie wiem, czy cokolwiek z tego pudełka byłoby dla mnie przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nad tym długo zastanawiałam, ale akurat miałam "wolne" 140 zł i postanowiłam zamówić 3 pudełka na próbę. Ja jestem zadowolona z zawartości , części jeszcze nie stosowałam więc ciężko powiedzieć cokolwiek obiektywnie , ale mogę powiedzieć z pewnością, że gąbeczka make up blender jest REWELACYJNA!! Koszt gąbeczki to 50zł więc nawet jeśli nic więcej nie będzie mi się podobać to i tak jestem zadowolona. Kosmetyki Sylveco też mi się podobają. Mimo 2-óch produktów, które i tak zużyję bo tragiczne nie są to uważam, że warto. Teraz zastanawiam się czy nie zamówić jeszcze beglossy :D

      Usuń