wtorek, 24 czerwca 2014

My Hello Day podsumowanie

Kampania My Hello Day powoli dobiega końca , nadeszła więc pora na recenzję .

Energy

Energia jest obecna w każdym żywym organizmie. Stale przetwarzana sprawia, że jesteśmy w stanie realizować swoje pasje, kochać i walczyć o to, co się dla nas liczy najbardziej. Dzięki niej reagujemy na zmiany wewnętrzne i zewnętrzne, aby osiągnąć harmonię pomiędzy ciałem i otoczeniem. Dlatego to, jak jest uwalniana, jest takie ważne. Jej źródło musi być naturalne i pełnowartościowe.
Hello Day!® ENERGY jest źródłem witaminy C i żelaza. Witamina C zwiększa przyswajanie żelaza, które pomaga w prawidłowym transporcie tlenu w organizmie i w uwalnianiu energii z pożywienia. Pełne ziarno. Naturalne źródło błonnika.

Moim zdaniem jest to najsłabszy smakowo wariant , nie wiem czemu ale nie zasmakowały mi ani płatki ani owsianka, są bardzo słodkie i mają mało owoców .  


Focus

Każdego dnia jesteśmy atakowani wszelkiego rodzaju informacjami, dialogami czy żądaniami. Nasze umysły, targane natłokiem bodźców, są stale rozpraszane. Jednak wszystko to topnieje w momencie, gdy skupiamy się na jednej rzeczy. Gdy jesteśmy skupieni, zanika cały świat, czas zwalnia, zmysły wytężają się do granic możliwości i nic nie jest istotne poza teraźniejszą czynnością.
Hello Day!® FOCUS jest źródłem magnezu i witaminy B6, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych. Pełne ziarno. Naturalne źródło błonnika.

Jedne ze smaczniejszych wariantów , nie mogłam się oderwać od nich , duże owoce , pyszne chrupiące płatki mniaaam ;) 


Fit

Poczucie lekkości sprawia, że możesz wszystko. Twoja pewność siebie rośnie i jesteś w stanie zdobywać jeszcze więcej. Czujesz się swobodnie ze swoim ciałem. Chętniej się ruszasz, bawisz i uśmiechasz. Uwagę poświęcasz na rzeczy ważne i nie błądzisz w tym, co by było gdyby... Twoje ciało i umysł pozostają w harmonii.
Hello Day!® FIT jest bogatym źródłem błonnika. Zawiera delikatny, rozpuszczalny błonnik pszenny oraz błonnik żytni, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit. Pełne ziarno. Naturalne, bogate źródło błonnika.


Najbardziej klasyczna wersja , z rodzynkami i jabłkiem, mnie bardzo przypadły do gustu i zapewne kupię je ponownie :) 







Glamour

Piękno można podkreślić na wiele sposobów. Najnowszą modą od światowych projektantów, idealną fryzurą lub wyjątkowym makijażem. Jednak tylko to piękno, które lśni ze środka, budzi największy podziw. To wdzięk, z jakim się poruszasz. To szacunek, z jakim odnosisz się do innych. To również to, jak traktujesz siebie i swoje ciało. To zwyczajnie to, jakim człowiekiem jesteś.
Hello Day!® GLAMOUR jest źródłem witaminy C, E i selenu. Selen pomaga zachować zdrowe włosy i paznokcie. Witamina C pomaga w produkcji kolagenu, zapewniając prawidłowe funkcjonowanie skóry, a witamina E pomaga w ochronie komórek przed starzeniem. Pełne ziarno. Naturalne źródło błonnika


Kolejne z pyszności moim zdaniem najlepsze smakowo, mimo , że nie przepadam za malinami to tutaj bardzo mi przypasowały, mają jednak mało kiwi .  



Ogółem bardzo udana kampania , wcześniej nie wiedziałam o istnieniu tych produktów i pewnie bym ich nie spróbowała gdyby nie udział w kampanii ponieważ jestem w fazie przebudowy ciała i nie tykam takich kalorii ale producent obiecuje , że nie tuczą więc postanowiłam spróbować , część ze swoich próbek oddałam znajomym , ponieważ cieszyły się dużym wzięciem , wszystkim smakowały i szykują się na zakup kolejnych porcji. Łatwo się przygotowują i mają piękne opakowanie, które jest dobrze zamknięte więc nie musimy się obawiać , że coś nam się wysypie w torebce. Znakomita opcja jako 2 śniadanie do pracy :)


Jeszcze małe przypomnienie z poprzedniego bloga jak to wyglądało kiedy paczka zawitała do moich drzwi:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz