wtorek, 21 kwietnia 2015

Viosenna metamorfoza- shinybox kwiecień 2015

Hej!
Wracam dziś do was z kwietniową edycją Shinybox'a :)

Chciałam mieć niespodziankę ale niestety nie wytrzymałam, zajrzałam na stronę i podejrzałam co kryje pudełeczko. 

Zapraszam niżej :)









Dove - Odżywczy żel pod prysznic Purely Pampering-

Jak zobaczyłam ten żel w pudełku byłam lekko wkurzona, kolejny shit i zapychacz... ale jak tak dalej poczytałam to zobaczyłam, że jest to żel pod prysznic, którego zamierzałam kupić więc w sumie dobrze, że się w tym boxie znalazł. Wczoraj już go przetestowałam i ogólnie... żel pod prysznic jakich wiele. Zapach raczej przeciętny, nie powalił mnie na kolana. Jest ok.

 

 

Biolaven Organic - Żel myjący do twarzy

Raczej ie używam żeli do mycia twarzy ale w sumie dawno już nie miałam nic podobnego więc ucieszył mnie ten produkt! Pięknie a wręcz przepięknie (!) pachnie, nie pieni się za mocno ale zostawia buzię gładką, niestety trochę wysusza. 

 

 

Theo Marvee - Caviariste Perlique Tonik do twarzy-

Bardzo  ciekawy produkt, mocno się mieni, na twarzy nie zostawia jednak tych drobinek. Buzia jest po nim bardzo gładka i odświeżona. Dla mnie jeden z ciekawszych produktów w tym pudełku.

 

 

Pharmacy Laboratories - Antyperspirant roll-on

 Udało się choć raz :D Trafiłam do 1000 pierwszych subskrypcji i trafił mi się ten antyperspirant. Jestem ciekawa jak będzie działać bo niestety borykam się z problemem pocenia się dłoni więc chętnie przetestuję :)

 

Glazel Visage - Cień sypki (G1)

Popatrzyłam na ten cień i pomyślałam "...o nie znowu?? :/" Poprzednie cienie wciąż czekają nienaruszone, nie są w mojej kolorystyce. Jednak ten cień to inna sprawa. Jest piękny i myślę, że wykorzystam go jako rozświetlacz, pięknie się mieni!! 

 

 

Kamuflaż Perfect Skin

Ten produkt był zaskoczeniem, myślałam, że to coś w rodzaju korektora. Ma bardzo mocne krycie i chętnie przetestuję, jednak ma trochę ciemny kolor i boję się, że może mocno odznaczać się na buzi 

 

ocena: 5,5/6 

mały minus za żel, raczej nie jest to produkt, który chciałabym otrzymywać w pudełkach.

 

 Jak Wam się podoba zawartość? 

 

 

12 komentarzy:

  1. Zawartość pudełeczka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem bardzo zadowolona z zawartości :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej zadowolona z pudełeczka! Może byłoby jeszcze lepiej gdyby nie Glazel po raz kolejny, ale cóż :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z Glazel ' a idealne dla mnie :)

      Usuń
  4. Ja jestem mega zadowolona z zawartości pudełeczka :) Szkoda tylko że wrzucili dwa produkty tej samej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale i tak narzekać nie będę. Dla mnie zawartość idealna :)

      Usuń
    2. To fakt, ale i tak narzekać nie będę. Dla mnie zawartość idealna :)

      Usuń
  5. Niektóre pudełka są bardzo fajne a inne bardzo marne. Sama już nie wiem co robić i czy jakieś zamawiać :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na etapie zastanawiania się czy jest mi to faktycznie niezbędne do życia. Jakość pudełek to jest loteria. Dla jednego pudełko będzie extra dla drugiego beznadziejne. Jednak przez ten okres otrzymywanie tych boxow sprawiało mi ogromną frajdę, niestety po dłuższym czasie (szczególnie przy dwóch subskrypcjach) ilość balsamow, kremów itd zaczyna się tak mnożyć, że nie nadąża się zużywać tego. Spróbuj może najpierw na 3 mies i sprawdź czy Tobie podejdzie taka forma niespodzianek :) osobiście ciężko będzie mi się pożegnać z SB bo nawet jeśli zawartość jest kiepska to taka forma prezentu bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    2. Ja jestem na etapie zastanawiania się czy jest mi to faktycznie niezbędne do życia. Jakość pudełek to jest loteria. Dla jednego pudełko będzie extra dla drugiego beznadziejne. Jednak przez ten okres otrzymywanie tych boxow sprawiało mi ogromną frajdę, niestety po dłuższym czasie (szczególnie przy dwóch subskrypcjach) ilość balsamow, kremów itd zaczyna się tak mnożyć, że nie nadąża się zużywać tego. Spróbuj może najpierw na 3 mies i sprawdź czy Tobie podejdzie taka forma niespodzianek :) osobiście ciężko będzie mi się pożegnać z SB bo nawet jeśli zawartość jest kiepska to taka forma prezentu bardzo mi się podoba :)

      Usuń