środa, 20 sierpnia 2014

Nagroda za aktywność ofeminin.pl

W poniedziałek dostałam nagrodę za aktywność na portalu ofeminin.pl. Niestety w tym miesiącu nagrody nie są zbyt atrakcyjne dla mnie...
































































































































Jak co miesiąc dostałam książkę oraz film.

Facet (nie) potrzebny od zaraz.

Upalne lato Marianny K. Zyskowska- Ignaciak.

Kredka do oczu w kolorze zielono złotym.

Krem antycellulitowy Ziaja - używałam go kiedyś i przyznam, że gorszego kremu w życiu nie widziałam...

Oraz krem z witaminą C Vitality by Matis. 

Teoretycznie byłabym zadowolona ponieważ krem na pewno zużyję, jednak jest małe ale:



Krem okazał się być testerem :/ Nie przeszkadzałoby mi gdybym dostała miniaturkę ale dawanie testerów w ramach nagrody, nie jest na miejscu.

Kredka ma kolor zielonkawy ze złotem, czyli kolor, którego raczej nie wykorzystam, zatem kolejny produkt, który trafi na dno szafy. 

Filmu nie obejrzę bo tak jak już wspominałam nie posiadam odtwarzacza, natomiast książka ucieszy mamę ponieważ lubi takie miłosne historyjki.

Co do kremu antycellulitowego, gdyby to nie był krem ,którego wcześniej próbowałam i wiem, że jest kompletnie do D... pewnie bym się ucieszyła...

Cóż nie zawsze dostaje się fajne rzeczy więc staram się widzieć pozytywny nawet w małych rzeczach.
 

4 komentarze: