czwartek, 23 października 2014

Kampania Sznaps!

Miło mi poinformować, że zostałam wytypowana do kampanii Sznaps'a!! Kampania była dla mnie totalnym szokiem. Zarejestrowałam się na stronie ambasadatrendow.pl i wypełniłam kilka ankiet. Całkowicie zapomniałam o istnieniu tej strony aż znalazłam na swoim mailu wiadomość o dostaniu się do kampanii. Wiadomość ta cieszy mnie tym bardziej, że jest to pierwsza kampania dotycząca alkoholi. Z początku nawet nie bardzo wiedziałam co to Sznaps :D . Jak tylko dotrze do mnie paczka, podzielę się zdjęciami :)




3 komentarze:

  1. Czuję się mocno zaciekawiona :D

    proszę wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa jaka będzie ta kampania. Weryfikacja wyłączona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już jest :)
    http://testowanieprobki.blogspot.com/2014/10/paczka-lidera-opinii-od-ambasady.html

    OdpowiedzUsuń