czwartek, 23 października 2014

Think Pink - shinybox październik 2014

Odebrałam dzisiaj październikowy Shinybox. Cóż teoretycznie jestem zadowolona, ale jak co miesiąc trafia mnie delikatnie ujmując "wnerw" . Otóż, dopóki nie weszłam na profil Shiny na fb byłam całkiem zadowolona z zawartości, niestety później okazało się, że po raz kolejny nie zostałam w żaden sposób wyróżniona. Widząc zawartość pudełek innych zastanawiam się jakie są kryteria wyboru gratisów?! Jako prezent dostałam aż całe 2 szt. chusteczek ze zmywaczem... gdzie inne użytkowniczki obdarowano całym opakowaniem, cóż mogę zrobić z tą zawrotną ilością? Irytuje mnie fakt, że dziewczyny, które zamawiają pojedyncze pudełka otrzymują więcej niż osoby, które mają subskrypcję. I już nawet nie o mnie chodzi, bo jest to moje dopiero 3 bądź 4 pudełko z subskrypcji, ale uważam, że poszkodowane są najbardziej dziewczyny, które subskrybują boxy od dłuższego czasu.  Postanowiłam podzielić się na fb swoimi spostrzeżeniami, ale oczywiście obdarowano mnie suchą, wyrecytowaną treścią o tym żeby poczytać regulamin i nie przekazywać błędnych informacji itd... Przed subskrypcją wykupiłam pakiet 3miesięczny. W pierwszym pudełku otrzymałam gratis. Po wykupieniu subskrypcji dostaję już tylko "podstawę". Nie zależy mi aby dostawać w każdym pudełku gratis ale smutne jest to, że dziewczyny, które subskrybują box od wielu miesięcy też dostają podstawę, kiedy "nowe" osoby są traktowane szczególnie. Tyle tytułem wstępu, przejdźmy lepiej do zawartości bo mogłabym tak jeszcze trochę ponarzekać ;) 


















1. Żel ujędrniający biust Norel
Bardzo cieszy mnie ta pozycja, dodatkowo idealnie wpasowała się w tematykę październikowego pudełka. Chętnie przetestuję działanie tego żelu. 50,00/250ml
 
2. Pomadka Perfect Moisture Lipstick IsaDora
Modliłam się aby nie trafić na kolor czerwony, i faktycznie modły zostały wysłuchane ;) Z początku chciałam jakąś różowa, ale otrzymałam kolor nude cream, okazała się trafem w 10. 49,00/ 50ml
 
3. Clean & Fresh Silky Powder (oczyszczający puder do twarzy) Yasumi (produkt pełnowymiarowy) 
Ten produkt zrobił na mnie największe wrażenie, w końcu kosmetyk, który wyróżnia się na tle konkurencji. Sama bym nie zaryzykowała kupna tego typu kosmetyku więc kolejny strzał w 10. 49,00/50 ml
 
4. Paese, Odżywka do paznokci 
Teoretycznie moje paznokcie nie są w słabej kondycji ale, przyda się żeby je wzmocnić przed zimą. 18,00/ 9ml  
 

5. Hipoalergiczny płyn micelarny Biały Jeleń (produkt pełnowymiarowy) 
Płyn bardzo się przyda bo akurat mi się kończy, jednak firma " Biały Jeleń" do mnie nie trafia. 11,90/200ml
 
Gratis  
 
Aż 2szt chusteczek zmywających lakier do paznokci JELID 
 
Dodatkowo otrzymałam - po raz 3- próbki żelu pod prysznic Barwy Harmonii 
 
 
Ocena: 4,5/5
Dodatkowo do pudełka otrzymałam katalog produktów Norel.
Duży plus za wskazówki jak badać piersi, na odwrocie karty informacyjnej.  
 
 
A co Wy sądzicie o październikowym boxie?  

2 komentarze:

  1. Zawartość interesująca, czekam na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko bardzo mi się podoba , ja dostałam inną wersje ale twoja też świetna :) Obserwuje od dziś !:)

    OdpowiedzUsuń