środa, 10 grudnia 2014

Bieg Mikołajkowy oraz moja biegowa Whish lista :)

Cześć!! 

 Zbliżają się powoli święta i tak naszło mnie na biegowe podsumowania. 

Zacznę może od sukcesów, otóż zadebiutowałam w pierwszym oficjalnym biegu- biegu mikołajkowym na dystansie 10km. Uważam to za swój sukces, przede wszystkim dlatego, że nie byłam ostatnia tak jak zakładałam :D Na 1400 osób, które dobiegły, zdobyłam 1006 miejsce, K20: 146, tragedii nie było. Ponieważ czułam dużo energetycznego zapasu pomyślałam, że warto zacząć myśleć o półmaratonie.

 Dlatego też od soboty zaczynam przygotowania :) 

  Tak było... Atmosfera, cudowna!! Z pewnością zachowam swój pierwszy numer startowy, będzie to cudowna pamiątka. I medal... jest prześliczny! Dumnie wisi na honorowym miejscu, tak aby każdy go widział :D Obiecałam sobie, że będę biegać dopóki zdrowie mi na to pozwoli, zapisuję się na każde organizowane biegi! Pełno ludzi, którzy elektryzowali swoją energią. I mimo, że biegłam sama nie czułam się samotna, uśmiechy, życzliwość ludzi dodały mi skrzydeł!


Tyle o samym biegu, przejdę może do mojej Whish Listy. Zdaję sobie sprawę, że poleciałam po bandzie ale jak marzyć to o milionach :D Ehhh każdy kto uprawia jakiś sport, szczególnie biegi oraz fitness wie, że ubrania oraz dodatków do sportu nigdy nie za wiele, co więcej, zawsze wciąż za mało!


Zacznę więc od samej góry. 



Nike Aeroloft Hybrid Jacket  749zł

Okej, okej poleciałam, wiem ale ona jest taka piękna i taka wygodna i w ogóle jest cudna!!




CRAFT Be Active Extreme Windstopper 260.00zł
 Tak wiem, cena powala, szalona jestem, ale jest piękna w swojej prostocie, ma cudownie przyjemny materiał i zdecydowanie... biegałabym!!




 

Asics LS Seamless Top 199zł    

Wciąż brakuje u mnie w szafie bluzek z długim       rękawem, które nadałyby się zarówno zimą pod kurtkę jak i wiosną czy jesienią jako sama bluzka.

 

 

Nike Pro Hyperwarm Engineered Print Hoodie 225zł 

Byłam już zdecydowana ją kupić kiedy okazało się, że nigdzie nie jest dostępna. Jest to pozycja nr 1 na mojej liście, mam nadzieję, że uda mi się ją jeszcze gdzieś dorwać!!




Nike Dri-FIT Epic Lux Tight 379zł

Każda kobieta lubi ładnie wyglądać nawet kiedy uprawia sport! Spodnie owszem drogie, ale pomarzyć można, może kiedyś uzbieram na nie :)


BUTY, ahhh buty, ich nigdy nie za dużo, właściwie uważam, że na każdy dzień tygodnia powinnam mieć inną parę :D


Nie będę was zamęczać zdjęciami i opisem butów bo ich jest całe mnóstwo, sama nie jestem zdecydowana, które konkretnie chciałabym posiadać. Zbliża się jednak czas kiedy będę musiała zaopatrzyć się w nowe buty bo moje już się wysłużyły...


Do listy dodałabym jeszcze zegarek z gps'em i pulsometrem ale to też koszt rzędu 500zł zatem będzie musiał ten wydatek jeszcze poczekać!

4 komentarze: