środa, 21 stycznia 2015

Shinybox Whinter In The City- shinybox styczeń 2015

Cześć!!

W końcu odebrałam pudełko! Zawartość nie była dla mnie niespodzianką. Jak co miesiąc nie wytrzymałam i zerknęłam na fb co dziewczyny dostały w swoich pudełkach. Dzięki Bogu firma nie prowadzi polityki dzielenia klientów na lepszych i gorszych, poprzez 4 różne wersje pudełek. Jako, że zawartość była mi już znana, mogę powiedzieć: Starcie wygrywa Shinybox- znowu...
Zapraszam na otwarcie :)









1. Beautyface: Innowacyjne serum do twarzy. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Produkt w formie żelu o wyjątkowej konsystencji składników aktywnych. Nie zatyka porów. Serum jest przebadane dermatologicznie i współgra z każdym typem pielęgnacji skóry. Świetnie nadaje się także do masażu.

Ja otrzymałam serum dotleniające.

30 zł /10ml


2. Sylveco: Szampon do włosów. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Produkt hypoalergiczny, przeznaczony do  każdego rodzaju włosów. Przywraca ich miękkość i elastyczność oraz intensywnie je nawilża. 

Ja znalazłam u siebie szampon pszeniczno-owsiany 

28 zł/300ml


3. Sylveco: Oczyszczający peeling do twarzy. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY.

Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry. Dotlenia, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek.

20 zł/75 ml


4. Glazel: Perełki rozświetlające skórę.

Dzięki lekko migoczącym drobinkom twarz nabiera subtelnego blasku, a odbijające światło pigmenty, dają efekt rozświetlonej skóry. Delikatne drobinki sprawiają, że cera nabiera młodzieńczego, zdrowego i naturalnego wyglądu.

45 zł/17 g


5. Vedara: Balsam odnawiający do ust z 24 karatowym złotem.

Ekskluzywny balsam zapobiegający pękaniu i łuszczeniu się delikatnej skóry ust. Drobinki złota wnikają w skórę zapewniając szybki i doskonały efekt. Działa zmiękczająco, nadaje ustom piękny połysk i pełniejszy wygląd oraz zabezpiecza naskórek przed szkodliwym wpływem warunków środowiska.


24 zł/14 ml


W pudełku znalazłam również katalog produktów Sylveco, zniżkę do Vedary oraz próbkę szamponu Sylveco. 




Pudełko znowu trafione w moje gusta. Każdy produkt bardzo mi się przyda. Jedynie z peelingiem mam problem, od kilku miesięcy w każdym z pudełek regularnie wrzucano nam peelingi i trochę mi się ich uzbierało...

Ocena: 4,5/5 

Zdecydowanie wygrywa z beGlossy, które w tym miesiącu- znowu- nie powaliło na kolana.


A jak wam się podoba zawartość?

12 komentarzy:

  1. Też w końcu mam swoje pudełeczko. Zawartość bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko jest świetne! Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich produktów, bez wyjątku! Cieszę się, że jestem z ShinyBox!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie mam tak samo! Chciałabym się czepiać ale nie mam czego :D Mam nadzieje tylko, że się nie zepsują...

      Usuń
  3. decyzja o subskrypcji pudełka była jedną z lepszych, jakie podjęłam :D buziaki ;)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
    2. Zgodzę się!! Zaskakują mnie pozytywnie i oby tak zostało :). Dzięki również dodaje :)

      Usuń
  4. ja niestety nie mam pudełek:) ale widzę że kosmetyki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z shinybox a. Mam nadzieję, że się nie zepsują ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi sie podoba chyba zmienie pudeleczka bo teraz zamawiam w glossybox

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień zmień bo warto. Beglossy niestety mnie zawiodło, a na shinybox zawsze można liczyć !

      Usuń