niedziela, 11 stycznia 2015

Trochę biegowo.

 Dziś chciałam wam się pochwalić jedną ze zdobyczy, z mojej listy życzeń,  nie przedstawiłam tej pozycji w poście z wish listą, ale widniała ona w mojej głowie ;).

Udało mi się wyrwać ją w ostatniej chwili, na promocji. Za to cudo zapłaciłam 89 zł w sklepie internetowym www.sportjam.pl . Polecam sprawdzić ich ofertę, może znajdziecie coś fajnego dla siebie.

Jestem zaskoczona miła obsługa i ilością rzeczy, jakie posiadają w swojej ofercie. Z pewnością będę u nich kupowała częściej!!  W dodatku mają w ofercie również spodnie z listy dodanej tu na blogu ( nike pro hyperwarm engineered) i zastanawiam się nad ich kupnem . Ale to może dopiero w przyszłym miesiącu ponieważ muszę zaopatrzyć się jeszcze w nowe buty.

 Dość wstępu, pora na zaprezentowanie mojej zdobyczy. Niestety byłam tak podekscytowana przesyłka, że zapomniałam o dobrych fotach...


Moje cuda to nike safari capri. Są świetne!!! Mają przyjemny materiał i są wykonane w technologii Dri -fit. Osobiście jestem zachwycona spodniami. Zamierzam wykorzystać je podczas biegania w cieplejsze dni oraz na siłowni. Brakuje mi jedynie kieszonki na klucz bądź mp3 ale w końcu nie są to spodnie typowo do biegania...


A jak wam się podobają spodnie? :)

9 komentarzy:

  1. wzór mają niby pstrokaty ale ciekawy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo charakterystyczne i oryginalne :-) najważniejsze, że Tobie się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo :D ale ja lubię takie kolory, wzory itd. Lubię się wyróżniać a Nike ma ogromną gamę takich produktów :D

      Usuń
    2. Ja od zawsze kierowałam się bardziej w stronę Adidasa, sama nie wiem czemu :-) Firmy prześcigają się we wzorach i fasonach, aby tylko pozyskać klientów :-)

      Usuń
    3. Adidas a też lubię, ale nike ma więcej rzeczy do biegania :) albo jakoś tak mam sentyment do tej marki...

      Usuń
  3. Świetne, podobają mi się kolorki spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają. ciekawe są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają i aż nie mogę się doczekać wyjścia w nich :D coś czuje, że zwrócę w nich uwagę innych :D

      Usuń