piątek, 16 stycznia 2015

Zakupy na trena.pl- odżywka Matrix oil Wonders oraz ampułka Loreal.

Hej wam :) 

Dziś powracam z nowymi nabytakami do pielęgnacji włosów :) Ponieważ mam złe zdanie co do większości odżywek sklepowych, od jakiegoś czasu kupuję jedynie te przeznaczone dla salonów fryzjerskich bądź dostępne jedynie w sklepach fryzjerskich. Wiele czasu spędziłam na szukaniu odpowiedniej odżywki. Nie ukrywam sporo informacji zdobyłam ale w końcu postawiłam na 2 faworytki. Zapraszam dalej :) 




Co mówi producent: "Jeśli Ty też zmagasz się ze swoimi włosami, bowiem są one zniszczone, pozbawione życia i połysku, a ponadto są cienkie, delikatne i łamliwe to ten produkt – kuracja Power Repair Lipidium L'Oreal Professionnel została stworzony właśnie specjalnie z myślą o Twoich włosach.
Ten znakomity kosmetyk zawiera w swoim składzie specjalistyczną kombinację ceramidu Bio-Mimetic oraz lipidów które błyskawicznie zregenerują Twoje włosy. Natomiast zawarte silikony oraz filtry UV stworzą barierę ochronną na Twoich włosach. Idealnie wspomoże włosy łamliwe, cienkie, które wyniszczone zostały przez chemię fryzjerką bądź różnego rodzaju zabiegi fryzjerskie."

Produkt zamknięty jest w małym 10 ml szklanym słoiczku. Wygląda to bardzo ładnie, jednak nie jest to poręczne przy takiej ilości kosmetyku. Buteleczka, przynajmniej w moim przypadku nie była "zalana" do pełna. Jednak sądzę. , że tak została napełniania przez producenta. Zamknięciem buteleczki jest plastikowy korek, który skutecznie zapobiega wydaniu się produktu- przez jeden dzień nosiłam ją w torebce i nic się nie wylało. 


W użyciu: oczywiście od razu zabrałam się do testów. Jako, że mam długie włosy musiałam się nagłowić jak nie zużyć całej ampułki za jednym razem. Postanowiłam nałożyć ją jedynie na same końce i trochę na tył głowy ( niestety moje włosy od spodu są krótsze i wykruszone) . Okazało się, że zużyłam połowę ampułki... Odżywka bardzo ładnie pachnie. Ciężko określić mi w słowach ten zapach, jakby kwiatowo i owocowo jednocześnie. , jednak nie jest to mocny i wyraźny zapach. Konsystencję ma dość leistą i dobrze się rozprowadza. Myślę, że przy krótszych włosach starczy jej na dłużej. 
Działanie: Producent zaleca aby nałożyć produkt na osuszone ręcznikiem włosy i zostawić na kilka minut. Po  nałożeniu od razu poczułam, że włosy zrobiły się gładsze, bardziej miękkie. 

Odżywka Matrix. Co mówi producent:

Twoje włosy są matowe i bez życia? Spraw sobie koniecznie ten wyjątkowy kosmetyk! Odżywka Oil Wonders sprawi, że Twoje pasma w mig odzyskają utracone nabłyszczenie oraz witalny wygląd. Oprócz tego odżywka również wygładza powierzchnię włosa oraz dyscyplinuje pasma. Rewelacyjnie sprawdzi się przy pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Posiada bardzo lekką konsystencję, dzięki temu nie obciąża włosów oraz ich nie przetłuszcza. 
Połysk dla Twoich włosów! 
  • zawiera marokański olejek arganowy
  • nabłyszcza włosy
  • wygładza powierzchnię
  • dyscyplinuje pasma
  • dla wszystkich rodzajów włosów.

KKupiłam tę odżywkę z myślą o tym, że jest to odżywka regenerująca. Niestety nie doczytałam informacji, gdyż okazało się, że przeznaczona jest to innego celu...
Rozochocona działaniem ampułki, nałożyłam drugą z zakupionych odżywek i również zostawiłam na kilka minut. Odżywka ma bardzo gęsta konsystencję, dobrze się rozprowadza. Powoduje, ze włosy są miękkie i wygładzone. Po kilku minutach zmyłam odżywkę i wysuszyłam włosy. Były dociążone na końcach, błyszczące, miękkie i odżywione. Zdziwił mnie efekt nabłyszczenia, kompletnie się go nie spodziewałam. Tym bardziej, że przy tak jasnych włosach jak moje, ciężko uzyskać taki efekt bez nabłyszczacza. Postanowiłam jeszcze raz poczytać o tej odżywce i tak trochę się zdziwiłam. .. tak czy inaczej jestem bardzo zadowolona z efektów i mam nadzieje, że efekt będzie się utrzymywał. 


A wy co sądzicie o odżywkach? Może któraś z was stosowała już te odżywki?  A może macie swoje faworytki?  


5 komentarzy:

  1. nie miałam tych produktów, ale firma Matrix ma rewelacyjne produkty do włosów. Muszę się rozejrzeć może coś kupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dziś w kosmyku dokupić jeszcze olejek Indie ale cena mnie przeraziła... 47 zł :o

      Usuń
  2. Ta ampułka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, choć faktycznie o Matrix słychać bardzo dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zbiera dobre opinie. Chciałam uchwycić efekt ale niestety było już ciemno, a w świetle sztucznym nie widać nic :/

      Usuń