sobota, 15 listopada 2014

Kampania kapsułek do prania Vizir- zakończenie.

 Czas szybko płynie, nadeszła zatem chwila kiedy pora zakończyć kampanię kapsułek Vizir. 

 Moje wrażenia? Otóż byłam sceptycznie do nich nastawiona, kapsułka, która nadaje się do każdego rodzaju prania? Eeee bujda... wyznaję zasadę, że jak coś jest do wszystkiego, to jest.. do niczego...Ale! Szybko zmieniłam co do nich zdanie. Okazało się, że da się zrobić coś co będzie do "wszystkiego" :) 


Podsumowanie:

Zalety:

- Zajmują mało miejsca w łazience,
- Mają ładne poręczne opakowanie,
- Pranie staje się przyjemne i szybkie,
- Wkładasz kapsułkę do bębna, wrzucasz pranie i gotowe!
- Nie uczulają,


Wady:
- Zapach, który otrzymałam nie przypadł mi do gustu
- Jedna kapsułka nie radzi sobie z mocno ubrudzonymi rzeczami
- Cena ok 40zł za 32kapsułki ( jeśli masz dzieci, które zazwyczaj mocno brudzą ubrania, starczają na ok 15 prań...)
- pranie pachnie dość przyjemnie, ale bez dodania płynu do płukania zapach szybko się ulatnia.




Ocena: 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz