piątek, 21 listopada 2014

Shinybox by Pewex

Ufff po długim oczekiwaniu wreszcie mam pudełko u siebie. Wczoraj kurier postanowił przyjechać trochę później, kiedy nie było mnie już w pracy, musiałam więc czekać do dziś. Moja ciekawość niestety wygrała i już wczoraj sprawdziłam co w tym miesiącu ukryło się pod wieczkiem ukochanych boxów kosmetycznych.  Shinybox nawiązało do czasów PRL-u i listopadowe pudełko nosi nazwę Shinybox by Pewex. Po wielkim rozczarowaniu u konkurencji miałam ogromną nadzieję, że Shiny postarało się bardziej. Widząc cuda na FB pomyślałam " jest nieźle! " , ale dopiero mając je w ręku mogę powiedzieć " Jest genialnie". Owszem można się doczepić, ale szczerze dawno nie cieszyłam się tak z zawartości. Każdy z produktów z pewnością wykorzystam i cieszy mnie bardzo, że znalazły się w nim kosmetyki tak różnorodne. Na szczególną uwagę zasługuje również szata graficzna! Pudełko jest piękne!! Oby już na zawsze szaty graficzne pozostały różnokolorowe! 

Co zatem kryje wnętrze? Zapraszam poniżej :)









W Tym miesiącu WSZYSTKIE produkty są pełnowymiarowe :)


1. NU Nail Care Polish Remover ( pielęgnacyjny zmywacz do paznokci w chusteczkach ) 19 zł - w zeszłym miesiącu Shiny uraczyło mnie aż dwoma próbkami zmywacza w chusteczkach, co trochę mnie zirytowało. Zatem w tym miesiącu widząc całe opakowanie zaczęłam się śmiać :D Fajnie, produkt idealny na wyjazdy! Z pewnością wykorzystam. 


2. ORGANIQUE Złoty peeling cukrowy z ekskluzywnej linii Eternal Gold 68 zł /200 ml - baaaaardzo lubię produkty z Organique dlatego ta pozycja sprawiła, że podskoczyłam z radości!! Dosłownie ;) 


3. BANIA AGAFII Balsam do włosów Aktywator wzrostu 6zł/ 100ml- W końcu jakaś odżywka do włosów, która nie zawiera w składzie samej chemii!! Kolejna trafiona pozycja, już nie mogę się doczekać aż ją wypróbuję.


4. JOKO Baza pod cienie 23 zł/ 5g - bazy zazwyczaj nie stosuję, mam jedną, która leży gdzieś na dnie szafki, ale tę na pewno wykorzystam!


5. MARIZA Peeling do ust 10 zł/ 10 ml- mam wiecznie spierzchnięte usta więc trafili w 10. Jedyny minusik daję za to, że znów jest to pomarańczowy zapach ( posiadam jeszcze balsam do ust z organique z poprzednich edycji pudełek i ucieszyłabym się bardziej z jakiegoś innego zapachu, ale nie ujmuje to w ogólnej ocenie pudełka )

6. APC 5 osobnych cieni do powiek w kuleczkach 65 zł/ 5szt - tu również mogłaby się doczepić, dostałyśmy bardzo jasne odcienie, których zazwyczaj nie stosuję, ale zapewne znajdę dla nich zastosowanie i to również nie zaważa na ogólnej ocenie. 


Zapraszam również do obejrzenia mojego pierwszego filmiku. W końcu udało mi się naprawić kamerkę i mogłam podzielić się z Wami bardziej osobiście zawartością boxów.







Ocena:  6/ 6 !!
Pudełko w 100% mi odpowiada, owszem mogłabym odjąć jeden pkt za kolor cieni i zapach peelingu do ust, ale są to tak małe mankamenty, że nie zmieniają moich odczuć co do zawartości. Nie pamiętam czy któreś z poprzednich pudełek oceniłam aż tak wysoko. Mając w pamięci pudełko konkurencji, stwierdzam, że Shiny zdecydowanie wygrywa! Oby w grudniu było równie dobrze, aczkolwiek nie ukrywam, ciężko będzie im przebić listopad!
A jak Wam podoba się pudełko by Pewex?


4 komentarze:

  1. Cieszę się, że zdecydowałam się właśnie na ShinyBox, ta edycja była naprawdę jedną z lepszych, zobaczymy co przyniesie Nam edycja grudniowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą mieli bardzo trudne zadanie aby przebić tę edycję, ale z zapowiedzi wynika, że będzie jeszcze lepiej!

      Usuń
  2. już dodałam opcję dodawania :) dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)

    widzę, że jesteś zadowolona tak jak i ja, nie mogę się doczekać świątecznego! pozdrawiam :) www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyczekiwanie jest najlepsze :D Oby było równie dobrze co w tym miesiącu!!

      Usuń