piątek, 4 lipca 2014

allepaznokcie - naklejki

Jak już wspominałam kilka postów wcześniej nawiązałam współpracę z hurtownią allepaznokcie.pl ., Oprócz lakieru termicznego dostałam od nich naklejki na paznokcie, postanowiłam wczoraj je nałożyć na paznokcie. 
 Bardzo długo szukałam jakiejkolwiek informacji na temat jak się naklejki aplikuje, niestety nie udało mi się. Dlatego działałam trochę po omacku i do teraz nie mam pewności czy aplikowałam je prawidłowo. Ponieważ były dość sztywne, trochę ciężko było mi dokładnie dokleić boki, co zresztą widać na zdjęciach, przeszkadzały mi w prostych czynnościach i haczyły o każdy materiał. Dlatego postanowiłam je zdjąć, poza tym jak wcześniej wspominałam wzorek nie trafił w moje upodobania dlatego też nie mogłam na nie dłużej patrzeć :D

Ogólnie ujmując naklejki nie przypadły mi do gustu, nie tylko pod względem wizualnym ale też pod względem aplikacji. Ciężko było mi dokleić boki co powodowało, że naklejki się odklejały, podwijały i haczyły o każdy materiał. Jeśli znacie inne metody aplikacji, podzielcie się ze mną tą informacją. :)

1 komentarz:

  1. Faktycznie wzór niezbyt ciekawy. Co do aplikacji, to nie mam pojęcia jak to się robi. :)

    OdpowiedzUsuń