piątek, 18 lipca 2014

Nagroda za aktywność :)

Dziś w końcu, po długim wyczekiwaniu doszła do mnie paczka za aktywność :) Przyznam szczerze, że zawartość miło mnie zaskoczyła.

Paczka tak jak w miesiącu ubiegłym zawierała książkę, film oraz kilka kosmetyków.

Film:  "W ukryciu" reż. Maciej Karpiński

Książka:  "Szklany zamek. Opowieść prawdziwa " Jeanette Walls

Lakier Essie " In the cab-Ana " 830


Podkład Maybelline SuperStay Better Skin kolor 032 golden



Loreal Tecni.art Liss Control + serum wygładzająco - dyscyplinujące 50ml : Włosy pod pełna kontrolą z serum Liss Control .Dzięki niemu zapewnisz swoim włosom stałej ochrony przed wilgocią, oraz w pełni je zdyscyplinujesz. Idealnie nadaje się do włosów kręconych nadając im intensywny połysk bez obciążania. Wskaźnik utrwalenia: 1


 Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Koncentrat balsamu nawadniający skórę: Dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych kosmetyk przynosi wielogodzinną ulgę wysuszonej, napiętej i odwodnionej skórze. Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp. Do codziennego stosowania.Nie tłuści odzieży.





Przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolona z zawartości paczki :) Każdy z kosmetyków zostanie przeze mnie spożytkowany. Podkładów u mnie zawsze mało :p . Nawet lakier przypadł mi do gustu, mimo tego że wcześniej nie malowałam paznokci w takich kolorach i z całą pewnością sama bym takiego koloru nie wybrała, ale wydaje mi się, że idealnie wpasuje się w letnią aurę. Mieszane uczucia mam do serum, do włosów kręconych. Takowych nie posiadam ale przyda im się trochę dyscypliny ponieważ mają tendencję do falowania się. Mam nadzieję, że sprawdzi się bardziej niż poprzednia odżywka do włosów, którą dostałam- niestety okazała się nijaka. Balsam również się przyda ponieważ akurat mi się skończył :D Na daną chwilę powiedzieć o nim mogę jedynie tyle, że pięknie pachnie, owocowo i świeżo. Z książki też się cieszę mimo, że nie jest to moja stylistyka, jednak miło będzie oderwać się na chwilę od świata zbrodni (dla niewtajemniczonych uwielbiam kryminały  ;).) Film jest dla mnie jedyną niepotrzebną rzeczą ponieważ nie posiadam odtwarzacza DVD :p. Jeśli ktoś byłby zainteresowany ewentualną zamianą chętnie go zamienię na jakiś inny drobiazg :)

2 komentarze:

  1. Dobrze, że chociaż Tobie przyda się to, co wysłali. U mnie to kompletna porażka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z paczki, lakier może nie do końca w moim kolorze i film też będzie się kurzyć na półce, ale poza tym uważam, że dostałam kosmetyki idealnie trafione pode mnie. Balsam jest genialny! szkoda, że taki drogi bo kupiłabym go- czuję,że ten szybko mi się skończy ;) Mamie też się spodobał :D

      Usuń