piątek, 4 lipca 2014

Naklejki wodne czyli paznokciowe love :)

Kilka dni temu przeglądałam allegro w poszukiwaniu nowości paznokciowych. Natknęłam się na naklejki wodne. Z ciekawości zamówiłam sobie kilka wzorów. Dzisiaj do mnie dotarły 


Z wielu wzorów ciężko było mi wybrać tylko kilka ale nie chciałam ryzykować. Oczywiście za długo nie wytrzymałam i już pierwsze naklejki goszczą na moich paznokciach :D

Muszę przyznać, że nakłada się banalnie prosto i na stosunkowo krótkich paznokciach jedna naklejka starcza na dwa pazurki. Niestety trzeba dość dużej precyzji w odrywaniu resztek naklejki, ale o tym poniżej. Jestem zaskoczona efektem, nie sądziłam, że naklejki będą tak dobrze kryć płytkę paznokci. Wzorów znajdziecie całe mnóstwo, uważam, że jest to fantastyczna alternatywa dla standardowego lakieru.

Musiałam się trochę naszukać zanim znalazłam "instrukcję obsługi" dlatego postanowiłam się z wami podzielić tym jak to się robi. Mam nadzieję, że wam się przyda ;)


Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć podczas aplikacji dlatego podzielę się tylko słowną instrukcją. Może przy następnej okazji dorzucę post ze zdjęciami. 

Zaczynamy:

Będzie Tobie potrzebne :
- pojemniczek z wodą
- nożyczki
- pilniczek lub patyczek do usuwania skórek
- bezbarwny lakier do paznokci

Aplikacja:

1. Wyciągnij pasek naklejek z folii 
2. Dobierz odpowiedni kształt do paznokcia
3. Odetnij wybrany
4. Zamocz na ok 10 sekund w wodzie
5. Wyciągnij z wody naklejkę i delikatnie oderwij od papierka
6. Przyłóż do paznokcia i delikatnie dociśnij
7. Poczekaj aż naklejka wyschnie- ok 10 sekund
8. Pomaluj paznokieć lakierem bezbarwnym
9. Patyczkiem do skórek delikatnie odsuń odstające kawałki naklejki
10. Poczekaj aż lakier wyschnie i ewentualnie dla pewności pomaluj paznokieć drugą warstwą

11. Ciesz się pięknymi paznokciami :)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na początku ten mi się najmniej podobał dlatego poszedł na pierwszy ogień ale teraz myślę, że nie jest taki zły :) muszę domówić sobie jeszcze tych naklejek bo bardzo mi się podobają.

      Usuń
  2. Namoczyć Pędzelek w acetonie i resztki naklejek usuwać

    OdpowiedzUsuń