wtorek, 1 lipca 2014

Kampania Razowego Kwasu Chlebowego

Pomału dobiega końca jedna z najciekawszych wizualnie kampanii, jednak jeśli chodzi o smak, nie zachwycił mnie :)

Opis
Razowy Kwas Chlebowy to napój gazowany, który powstaje wyłącznie z naturalnych składników ‒ krystalicznej wody oraz słodów: żytniego
i jęczmiennego. Nie zawiera konserwantów, nie jest sztucznie dosładzany i barwiony. Nawet gaz jest w nim naturalny.
Napój charakteryzuje się lekkim posmakiem podpieczonej skórki chleba ze słodką i kuszącą nutą karmelu. Warianty smakowe – żurawinowy
i śliwkowy powstają po dodaniu naturalnych soków owocowych.

Kwas chlebowy to napój z wielką tradycją. Już w X wieku był powszechnie lubiany i stosowany jako doskonały sposób na orzeźwienie i gaszenie pragnienia. Dzisiaj, ze względu na naturalne składniki, jest również świetnym wyborem dla osób, które dbają o dietę swoją i swojej rodziny.

Razowy Kwas Chlebowy to napój wyjątkowy. Polubi go każdy, kto ceni wspaniały smak oraz produkty pochodzenia naturalnego. To napój najwyższej jakości w kategorii napojów gazowanych. Spróbuj.
 
 
Napój smakuje dokładnie tak jak to opisuje producent, niestety nie trafił on w moje podniebienie, nie sądzę abym kiedykolwiek sama kupiła ten napój. Muszę jednak przyznać, że była to najlepsza kampania pod względem wizualnym w jakiej brałam udział. Pudełko wykorzystałam jako skrytkę na buty, może znajdę kiedyś dla niego inne zastosowanie. Widać, że producent bardzo się postarał przygotowując tę kampanię. Żałuję tylko, że nie zasmakowałam w napojach bo kampania bardzo mi się podobała. Z bólem serca przyznam, że moi znajomi również nie byli zachwyceni, chociaż znalazło się kilka osób, które polubiły kwas i do dnia dzisiejszego kupują ten napój.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie próbowałam, nazwa mnie nie zachęca. Chyba nigdy się nie przełamię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko opisać ten smak, mnie nie smakuje ale kilka osób z grona moich znajomych zaczęło pić kwas. Póki nie spróbujesz to się nie przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń