środa, 9 lipca 2014

Mój HIT tego lata Lirene, Last Minute Body BB

Opis producenta:
Lirene Fluid - Balsam Body BB dla ciemnej karnacji nadaje skórze kolor delikatnej opalenizny od razu po użyciu. Balsam zawiera zamknięte w otoczkach pigmenty, które podczas aplikacji uwalniają się, nadając skórze opalony i promienny wygląd. Balsam bardzo dobrze się rozprowadza i dostosowuje do tonacji skóry dzięki czemu wygląda ona naturalnie. Składniki: mika + gliceryna


Na ten HIT trafiłam właściwie przypadkiem, będąc w selgrosie, przy okazji szukałam balsamu do ciała. Moje oczy skierowały się na półkę gdzie stał sobie oto ten balsam. Postanowiłam sprawdzić co to takiego. Wycisnęłam odrobinę na rękę i pomyślałam, że to musi być fantastyczny produkt. Ponieważ mocno się spieszyłam nie myślałam za długo i wrzuciłam go do wózka. Dopiero w domu odkryłam jego moc :D Posmarowałam nim ręce i nogi i okazało się, że balsam daje efekt natychmiastowej opalenizny, skóra po nim jest pięknie gładka, rozświetlona jakby maźnięta photoshopem! Efekt utrzymuje się do pierwszej kąpieli. 
Mogłoby się wydawać, że balsam jest dość ciemny, jednak dopasowuje się on do karnacji, a ponieważ jestem już dość mocno opalona, na mojej skórze sprawdza się on idealnie. Jestem nim zachwycona, z pewnością kupię go ponownie. Niestety cena jest trochę wygórowana, 200 ml kosztuje 20-25zł. Jedynie zapach jest dla mnie trochę męczący. Pachnie bardzo pudrowo. O ile na twarzy zapach ten nie przeszkadzałby mi tak bardzo to na skórze jest on za bardzo wyczuwalny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz